piątek, 31 sierpnia 2007

Dzień Dziewiętnasty

Znów mi ręce opadły. Sierżant Mariusz uznał, że szczelina 2 mm jest "w normie"!!! I tak pokierował położeniem całej pierwszej warstwy. Na jutro załatwiam wizytę eksperta z Xelli na budowie, aby wytłumaczył Mariuszowi, że 2 mm NIE JEST W NORMIE!

Widoczki z dzisiaj:


Pierwsze zdjęcie to widok na drzwi wejściowe, drugie na narożnik kuchni i wykusz w jadalni


Widok z ogrodu na okno tarasowe i widok z okna na salon i kuchnię (widać wykusz w jadalni)


Widok na sypialnię, łazienkę, pokój Bartusia i Wojtusia oraz tylną ścianę garażu
-------------------------------------------------------------------------------

UPDATE (22:53) - chorobcia, chyba będę musiał się przeprosić z Sierżantem Mariuszem :D
Właśnie spędziłem rozkoszne kilkanaście minut z manualami ze strony www.xella.pl (producenta Ytong'a). Jak widać na zdjęciach, szczeliny w ich referencyjnych materiałach są nie mniejsze niż u mnie i wcale nie bardziej proste!!! Chyba jednak trochę przesadziłem. Zobaczymy co powie ten ekspert.



2 komentarze:

m&g pisze...

Witam!!! Mam jedno pytanko? W planach domu Kornelii (na rzucie fudamentów)jest wyraźnie napisane że powinny wystawać 4x14mm pręty do zakotwienia słópów w 4 miejscach zaznaczonych na tym rzucie, pytanie moje brzmi - czy fachowcy o tym zapomnieli czy ma pan naniesione zmiany w planie?

maciunio2 pisze...

kotwy dla slupów będą umieszczone w wywiertach. fachowcy oczywiście zapomnieli, ale tez projektant zgodził się z tym, ze to nie jest tragedia i można to nanieść na projekt jako zmianę.

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?