niedziela, 19 sierpnia 2007

Dzień Siódmy

Niedziela, więc na budowie cisza... Szukam teraz rozsądnego rozwiązania na ogrodzenie 3 części od strony ogrodu. W grę wchodzi siatka pleciona lub zgrzewana albo panele. Niestety, ale koszty nie były przewidziane w budżecie, wiec musi być tanio :( Skończy się pewnie na siatce plecionej + podmurówki prefabrykowane, bo murować nie umiem ;) Może mój tata mnie trochę wesprze w naciąganiu tej siatki, bo sam nie dam rady za nic! Tym bardziej, że za chwilę urodzi się Wojtuś i już będę miał czas / 2 ;) Wyliczenia wstępne mówią, że siatka może kosztować około 2500-3000 zł, słupki 2000-2500, a podmurówka 2000-3000 - razem trochę poniżej 9000. O zgrozo!!! Spotkaliśmy dzisiaj w sklepie Wójcików i niestety okazuje się, że oni współpracowali z tym samym hydraulikiem, do którego my się nie możemy dodzwonić. Nie mamy wyjścia - trzeba próbować, aż do skutku, albo będę musiał przejść przyspieszony kurs układania rur w płycie fundamentowej. Jutro zaczynają murować ściany fundamentowe, powinni już mieć betoniarkę - niestety nie udało się tego uniknąć, chociaż nie chciałem bałaganu i betonu na budowie. Wygląda na to, że znów życie swoje, a moje plany swoje ;) Ale kiedyś wygram! Jestem pewien! ;)

2 komentarze:

dora70 pisze...

Trzymam kciukasy za budowę i wierzę , że pójdzie z górki ;)

anecia pisze...

dzięki Dora, my też w to mocno wierzymy :)

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?