poniedziałek, 20 sierpnia 2007

Dzień Ósmy

Nowy tydzień - nowe wyzwania ;)

Od poranka uległem wkurzeniu, gdyż zadzwonił do mnie około 11-tej Sierżant Mariusz z budowy i mówi, że dlaczego nie ma styropianu, siatki i kleju do tego wszystkiego. I jeszcze 3 wiaderka dysperbitu i 1,5 m3 desek! No_żesz_cholera_jasna_by_to_wzięła!!! W piątek pytałem 3 razy czy wszystko jest, co potrzeba na poniedziałek! Chyba poważnie dzisiaj sobie porozmawiamy!

Znalazłem chyba hydraulika - kolega kolegi wiec pewnie jest dobry ;) Dzisiaj o 18:00 sie spotykamy i jedziemy na budowę popatrzeć i się dogadać.

Wybrałem też system kominowy - firma Leier. Cena nie jest zabójcza, bo cały system, przy dwóch przewodach 14cm i 20cm, powinien się zamknąć w 6000 zł. Muszę tylko ustalić z tym mądralom Mariuszem, jakiej wysokości musi być ten komin. No i też czy piec będzie z czopuchem czy bez.

UPDATE (00:38) - hydraulik jednak w ostatniej chwili przesunął termin spotkania na jutro :(
Byliśmy za to wszyscy razem na placu budowy - już jest połowa ścian :D (jak widać na zdjęciach). Po poważnej rozmowie z Sierżantem Mariuszem, ustaliliśmy plan dostaw i harmonogram prac na cały tydzień. I tak:
wtorek - kończenie ścian fundamentowych,
środa - ocieplanie i malowanie dysperbitem,
czwartek - piasek do środka ścian i utwardzanie, ostatnia szansa dla hydraulika,
piątek - wylewanie chudziaka, czyli płyty fundamentowej,
sobota - wypłata 1 części wynagrodzenia za budowanie i przygotowania do budowy ścian od poniedziałku.
W tym tempie na koniec przyszłego tygodnia będą już stały wszystkie ściany i zabierzemy się za strop! Oby! ;)

Zdjęcia z dzisiaj:









5 komentarzy:

nika_86 pisze...

Witam
O jakich abstrakcyjnych dla mnie sprawach piszecie, jestem kompletnym laikiem w tym temacie, ale milo tak popatrzeć, że coś się dzieje i rośnie, oby tak dlaej i bez komplikacji, ja też ich nie lubię w żadnej dziedzinie

maciunio2 pisze...

nikt się nie rodzi z tą tajemną wiedzą co to są hapoki ;) my też nie mieliśmy zielonego pojęcia :D ale wygląda na to, że można się tego nauczyć ;)

staro pisze...

Helou Budowlańcy ;)
Maciunio - my mamy komin ze Schiedela: http://www.schiedel.pl a oczyszczalnia taka http://www.pipelife.pl powinna w Castoramie nas wyjść na ok. 3500, ale dokładniej wie Małżowy.
Poczułam się przez Was zobligowana i pójdę dziś pofoczyć domek ;)

pudelek pisze...

w końcu i ja się pojawiam...śledzę maciunio twoje wpisy i podziwiam fotki...życze jak wszyscy szybkiej budowy i extra parapetówy w...doborowym towarzystwie ;-)

maciunio2 pisze...

staro, a moze byscie sie zastanowili jeszcze nad ta oczyszczalnia? bedzie trzeba dorzucac bakterie do niej i jak znam producentow to gwarancje utrzymacie tylko pod warunkiem, ze bakterie beda kupowane u dostawcy za chore pieniadze :( nasza oczyszczalnia nie wymaga bakterii. jest samonapedzajaca sie. i mamy tylko 1 rure drenazowa, wiec nie ma rozgaleziaczy i studzienek i nic sie nie moze zapchac i odkladac w niedozwolonych miejscach. ponadto powierzchnia biologicznie czynna tej naszej oczyszczalni to kilkaset metrow kwadratowych, bo ponad podsypka ze zwiru takiego jaki jest tez u was, to nasza oczyszczalnia ma te 'magiczne' moduly "in-dran", ktore sa taka siatka 3D z ogromna powierzchnia.

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?