niedziela, 26 sierpnia 2007

Nasi Goście, Dzień Trzynasty i Czternasty

Dziękuję wszystkim, którzy nas odwiedzają, a szczególnie tym, którzy mają odwagę i chęć dodać komentarz :D Średnio jest was około 25 osób dziennie, to dużo, jak na bloga, który ma dopiero 14 dni ;) Wczoraj i dzisiaj właściwie nic ciekawego się nie dzieje na budowę - ot, normalka, styropian, siatka, klej, ocieplanie ścian fundamentowych. Dzisiaj przyjechał Pan Studniarz, któremu zgłosiłem reklamację wykopanej studni, bo nie chciała dawać wody - ciekawe czy coś zaradzi ;) Ponadto, niestety, upili mi się murarze i to mnie już wkurzyło na maksa. Właściwie to nie mam nic przeciwko odrobinie rozrywki, w sumie wszystko jest dla ludzi, ale w czasie wolnym, a nie przed lub w trakcie pracy. Dostali po żółtej kartce ;) Dzisiaj po obiedzie jedziemy z Anecią na KTG w terminie porodu (bo to właśnie dzisiaj) i zobaczymy czy wrócimy sami ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Trzymam Kciuki za maleństwo na pierwszym miejscu i Mamusie oczywiście, Ty też sie trzymaj(badz dzielny:), a co do murarzy to masz racje trzymać krotko bo sie rozpuszczą i co??POzdrawiam
aga2302

maciunio2 pisze...

oj już ja ich krótko potrzymam - do następnej wpadki ;)

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?