czwartek, 27 września 2007

Dzień Czterdziesty Piąty

Uffff! Wybrałem kocioł EKO-TOM 17kW z podajnikiem retortowym na eko-groszek lub pellets. Odbiór niestety osobisty pod Pszczyną za 2 tygodnie. Jakoś sobie poradzę. 6.900 zł z większym pojemnikiem na paliwo - 200L. Na budowie już jest przygotowany strop nad garażem do wylewania betonu, beton zamówiony na piątek około 16:00 - 6m3 w cenie 2.400 zł. Wczoraj wybrałem i zamówiłem okna firmy DAKO na profilu VEKA Elegant - zdecydowała cena i jakość nie gorsza niż Salamander 3D. Ponadto firma ELMONT z Sochaczewa zaoferowała mi też najlepszą cenę na bramę garażową Wiśniowskiego (5.400zł z automatyką). Cena 12 okien z montażem - 8.400 zł. Po długich poszukiwaniach dotarłem też do producenta drzwi, które spodobały się w sobotę Aneci - jest to model KMT Plus z przeszkleniem produkcji firmy KMT ze Słupska. Niestety nie bardzo wiem gdzie mogę kupić te drzwi :( Poszukam jeszcze. UPDATE: już wiem gdzie kupić - VOX Skierniewice, cena z montażem około 1.600zł komplet z ościeżnicą, klamkami i zamkami. Jadę w sobotę zamówić. Niestety termin to 4 tygodnie. Dzisiaj murarze mają podciągać wreszcie ściany. Muszę pamiętać im powiedzieć o zmianie szerokości drzwi!!! Jak się uda to kupię też dzisiaj siatkę ogrodzeniową i słupki, bo jutro rano przyjedzie podmurówka, a na sobotę planuję Wielki Zjazd Rodzinny celem budowy ogrodzenia :)

Brak komentarzy:

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?