poniedziałek, 3 września 2007

Dzień Dwudziesty Drugi

Zaczynamy czwarty tydzień budowy. Trochę trwa to dłużej niż planowałem. Ostatni tydzień praktycznie zmarnowany przez brak umiejętności i znajomości techniki budowy z bloczków Ytong. Po tym tygodniu już ja wiem więcej niż ci murarze! Dzisiaj położyłem sam w całości 1 bloczek - od rozprowadzenia kleju po wypoziomowanie - to naprawdę nie jest skomplikowane. Nawet średnio inteligenty informatyk sobie z tym poradzi ;) Wczoraj zamówiłem na próbę parę narzędzi systemowych i może jutro dojadą - zobaczymy jak to jest używać właściwych :)
Mimo, że powoli to jednak ściany rosną, co widać na zdjęciach. Nawet prawie nie mam już zastrzeżeń co do rozmiarów szczelin :D
Był dzisiaj przedstawiciel Xelli oglądać uszkodzenia bloczków - uzgodniliśmy, że doślą mi 2 pełne palety bloczków 36,5cm i 3 worki kleju - sądzę, że uczciwie i powinno to wystarczyć na całą budowę plus te, które są uszkodzone, bo część z nich użyje się na "docinki".
Nie pisałem o tym wcześniej, ale zakopaliśmy krąg betonowy wokół studni - niestety, trafiliśmy akurat na drenaż podziemny - rury ceramiczne ułożone metr pod ziemią co 10 metrów i akurat trafiony w 100% :D Będziemy przesuwać krąg w tym tygodniu.
Od jutra zjeżdża już strop, bo panowie w wytwórni nie będą mieli transportu w okolicach 11 września i przywiozą już teraz. Jak dla mnie to OK.





Brak komentarzy:

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?