czwartek, 20 września 2007

Dzień Trzydziesty Szósty, Siódmy i Ósmy

Trochę byłem zajęty, bo wróciłem do pracy i zaniedbałem wpisy na blogu. Ale już uzupełniam ostatnie wydarzenia :)
Murarze spisują się znakomicie, tfu tfu, żeby nie zapeszyć ;) Do wczoraj podciągnęli narożniki w kuchni, u Teściowej i w sypialni aż do ostatniego bloczka przed stropem. Leży też nadproże nad wjazdem do garażu. Niestety troszeczkę krzywe, ale to chyba nie jest problem - wyrówna się tynkiem ;) Położyli też tam docieplenie wieńca, które jednocześnie będzie szalunkiem do wylewania stropu i liczę, że już na jutro zamówię betoniarkę nad garaż :D
Zamówiłem drewno w Autopolu, impregnowane, 13,5 m3, w cenie 800 zł za metr. Najlepszy okazuje się jednak termin dostawy, bo ma to być na 28 września!!! Błyskawicznie. Inni, byli gotowi na za 2-3 tygodnie i w cenach 950-1000 zł.
Kupiłem też wczoraj od sąsiada z Błonia stemple budowlane, trochę używane, ale w dobrej cenie, bo za około 70 szt dałem 250 zł. Plus transport i załadunek za 100zł, więc razem 350 zł. Generalnie jestem zadowolony.
Dzisiaj mają wylać i uzbroić nadproże nad bramą garażową i położyć belki stropowe i gary.
Zobaczymy...

P.S.
Zaktualizowałem arkusz kosztów o bieżące wydatki.












Brak komentarzy:

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?