sobota, 13 października 2007

Dni: Pięćdziesiąty Czwarty - Sześćdziesiąty

Oj, zaniedbałem naszego bloga! Wszystko przez to moje szkolenie CISA - przez cały tydzień nie miałem czasu podjechać na budowę. Udało mi się jednak poprosić Tatę i on zrobił zdjęcia, które są niżej.
W międzyczasie zdecydowaliśmy się w kwestii dachu - będzie blacho-dachówka w części "połysk", a w części "mat". Co prawda Anecia jeszcze nie jest ostatecznie zdecydowana co do kolorów, ale sądzę, że największe szanse ma kombinacja ceglanego i brązowego lub czekoladowego i brązowego. Producentem jest firma BudMat, chociaż modelu jeszcze nie wybraliśmy. Aha, sprzedawca tej blachy, firma lokalna z Sochaczewa, oferuje też dekarza i to w cenie jaką chciałem uzyskać, czyli około 25 zł/m2!
W czwartek przyjechała więźba dachowa - strasznie duuużo tego drewna! Nawet nie wiedziałem, że tego tyle będzie :) Gdzie się to wszystko pomieści?

Niestety postępy prac są niewielkie, gdyż kazałem robić poprawki, potem się murarze po obrażali, że się wymądrzam, a potem już nie widziałem co wczoraj zrobili.
Dzisiaj przyjeżdża mój brat z rodziną, aby pomóc budować ogrodzenie, to może zrobię parę fotek więcej. Szczególnie więźby ;)









Brak komentarzy:

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?