środa, 28 listopada 2007

Dni 103-105

Trochę się wydarzyło przez te 3 dni :D
Po pierwsze to zwolniłem na zawsze kierownika Frania. I nawet mi podziękował ;)
Po drugie umówiłem indywidualnie cieślę na poniedziałek 3 grudnia. Zrobi konstrukcję dachu i komina ponad stropem za 8000 zł. Kupiłem też już gwoździe - około 30kg za ponad 350 zł.
Po trzecie robimy ścianki działowe i komin. Ten ostatni, mam nadzieję, uda się wyciągnąć ponad strop przed poniedziałkiem.
Poprawiamy też po hydrauliku - prawie każda rura jest do przesunięcia od kilku centymetrów do kilku metrów. Tata poprawił dzisiaj jedną w łazience, a jutro kiedy ja będę w pracy, poprawi dwie kolejne.

















4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam-
jak to jest z formalną zmianą kierownika budowy - czy nie trzeba wniosku do nadzoru budowlanego na zmiane kierownika?.
Strasznie dziwny ten hydraulik , pomylić sie o kilka metrów? niemożliwe - bo tam kilka centymetrów akurat nie ma znaczenia - pozdrowienia

maciunio2 pisze...

formalnie oczywiscie trzeba sie udac do nadzoru w powiecie i zlozyc stosowne oswiadczenie woli oraz uzyskac odpowiedni stempel w dzienniku. juz raz zmienialem kierownika i mam to obcykane ;)
z rurami to bylo tak, ze sie mojej zonie zmienila koncepcja ustwienia sprzetu w kuchni, stad zmiana umiejscowienia rury o 3m. pozostale rurki to juz bledy hydraulika - w lazience rura mu wyszla centralnie na drzwiach do sypialni, podobnie w WC dla gosci - tez w drzwiach ;)

Anonimowy pisze...

to chyba drogi ten cieśla - 30 zł /m2 samej konstrukcji - chyba że z deskami......a deskowania chyba nie ma w projekcie? z drugiej strony to 4 sprawnych ludzi ma co robić przez tydzień na konstrukcji "Korneli" - pozdrowienia i trwaj Kolego w tych zmianach - ja zmieniłem też 5 ekip - ale stan surowy zamknięty. Może wyszło drożej ale miałem satysfakcje!

maciunio2 pisze...

deskowania nie ma, ale tez dach większy niż w oryginalnym projekcie - my mamy 360 m2, co daje około 23,5 zł/m2, a to juz lepsza cena, prawda?
mnie na razie nie wychodzi drożej, bo ekipy zmieniałem, ale w ramach jednej umowy z kierownikiem.

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?