wtorek, 11 grudnia 2007

Dni 117-119

Bartuś trochę choruje, ja mam L4, a cieśle robią więźbę.
Dzisiaj zamontowano nam drzwi wejściowe! Są prześliczne ;) Wiadomo - Anecia wybierała. Jak zresztą, mam nadzieję, całe wykończenie :D
Mam swoje pierwsze WŁASNE KLUCZE DO DOMU!!! Fantastyczne uczucie! Domu co prawda jeszcze nie ma w pełni, ale klucze już mam i to się liczy. Ponieważ pianka montażowa jest jeszcze słaba, to dzisiaj muszę zanocować w nowym domu, w gabinecie. Niewielkim nakładem sił i wyobraźni skonstruowałem mały schron, żeby nie było mi zimno. Ale ta koza grzeje, nawet teraz kiedy to piszę, muszę się odsunąć, bo trochę za gorąco ;)
Tata w tym tygodniu trochę nie ma czasu, ale za to ja go trochę mam i porobię co mogę. Na początek ścianki działowe. Dowiedziałem się ile sobie liczą fachowcy za wylewki w okolicy - około 10 zł/m2. Mam tutaj słabe łącze (EDGE z Orange) i może mi się nie udać wrzucić zdjęć. Jeśli tak, to wrzucę je jutro z domu.





2 komentarze:

flamenco108 pisze...

Pewnie, że ładne drzwi. Podobne do moich:
http://budowa.alius.waw.pl/wp-content/2007-11-12-cofamy_sie_do_przodu/07drzwi_zamontowane_sr.jpg

;-)

pzdr

maciunio pisze...

tak, krzysiu, piekne sa nasze drzwi ;)

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?