czwartek, 13 grudnia 2007

Dni 120-121

Nic nowego - dach się robi, ja jedną nogą w domu i jedną na budowie. Trochę zdjęć z wczoraj, ale tylko kilka, reszta wieczorem - jednak się nie uda teraz - jakaś awaria serwera.
Jedziemy zaraz negocjować zamówienie pokrycia dachowego. Trzymajcie kciuki ;)

Zaktualizowałem trochę arkusz kosztów, wiec zapraszam. Właśnie policzyłem i wyszło mi, że już dołożyliśmy ponad 20.000zł ponad kredyt. Nieźle, nawet nie wiedziałem, że tyle mamy kasy :D

UPDATE (14.12.2007)
Udało się wrzucić zdjęcia dopiero dzisiaj.
Przy okazji okazało się, że hurtownia z blacho-dachówką i dekarz mają wolne do 20.01.2008, więc musimy rozpocząć poszukiwania od początku :(




















2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam - a można prosić o kilka fotek na przestrzenie poddasza ? z góry dziękuję

maciunio2 pisze...

jasne, dzisiaj jedziemy tam z nowym dekarzem to będzie okazja :)

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?