piątek, 18 kwietnia 2008

Dzień 268

Ale mam sklerozę!!! Zapomniałem Wam powiedzieć, że mamy już numer porządkowy czyli prawdziwy adres! Na niedzielę umówiłem się z fachowcem od odkurzaczy centralnych (na pierwszy ogień idzie marka BEAM), a w poniedziałek ostatecznie i bezwarunkowo zostanie podłączona woda. Czas najwyższy! Jutro jeśli bratanek Aneci (Mateusz) będzie miał czas, to może mi pomoże w dokończeniu okablowania strukturalnego i TV. W niedzielę może czas znajdzie mój brat. Damy radę! ... jak mówi Bob Budowniczy ;) Zastanawiam się czy kończyć sufit w kotłowni teraz czy poźniej - w sumie to przez schody niewiele wniosę na poddasze, a w kotłowni dziura jak się patrzy! ;) Chyba nie będziemy tynkować łazienki i zrobię ją sam w płytach gipsowych. Jak sądzicie?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ile chcą za ogrzewanie podłogowe od tzw. metra?

maciunio pisze...

układać będę chyba sam, ale słyszałem o cenie około 30zł/m

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?