poniedziałek, 2 czerwca 2008

Dzień 312

Prawie 2 tygodnie bez wpisu, niektórzy mogli sobie pomyśleć, że porzuciłem budowę... HA, NIEDOCZEKANIE!!! ;)
Po prostu zgubiłem stary aparat i czekałem na nowy :D Ten za to jest o wiele lepszy i ma mnóstwo bajerów ;) Zobaczycie zaraz sami na nowych zdjęciach.

Co się działo jak mnie nie było? Otóż: mamy położoną instalację hydrauliczną, jeszcze bez kotłowni, bo ta dopiero po wylewkach, działa już w pełni system alarmowy (dzięki jeszcze raz, Tato!), kupiona jest już folia i styropian na całą podłogę. W środę p.Sławek i Tynkmax mają zabierać się za wylewki mixokretem. Nie wiem czy można z tego robić wylewki na ogrzewaniu podłogowym (jak sądzicie?) - p.Sławek mówi, że można, p.Henryk (hydraulik) - że niekoniecznie. Sam już nie wiem, jeden i drugi mają sporo racji. Jak widać na zdjęciach, orurkowanie mamy firmy Uponor, Pex-Al-Pex, stelarze pod armaturę Grohe, a grzejniki Purmo. Instalacja wyciągnięta na górę w małym WC.
Nie wiem jeszcze ile dokładnie za to zapłacę, bo dopiero dzisiaj zakończyli panowie prace, ale jutro coś już powinienem wiedzieć więcej. ;)

No i skosiłem (prawie) całą działkę. Masakra! Trawa i chwasty po pas. Tak jak rok temu przed wykopami pod ławy fundamentowe.


Widok od ulicy


Seria zdjęć od boku i z tyłu


Tył


I jeszcze tył z "ogrodu" ;)


Tak wyglądał nasz "trawnik"


A tek dzisiaj ;)


Stelaże pod armaturę


Rurki hydrauliczne


Podłogówka w kuchni i skrzynka rozdzielcza przed podłączeniem rurek


Anecia poszukuje płytek... ja jestem za tą tonacją :)


Mebelki...


Baterie do wanny


Kuchnia ma być mniej więcej taka, a obok Bartuś testuje ewentualną wannę ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

do wylewki na podłogowym dodajesz tylko plastyfikatory i posadzkarze wiedzą o tym

Anonimowy pisze...

ale aparat suuuuupeeeerrr

Kiedy będzie nasza przeprowadzka?